luni, 10 septembrie 2012

nimic

scriu...ma cam chinui...vreau sa ies afara din mine...creierul mi-l simt ciudat si parca moare sau ia o pauza ...inima la fel...respir greu cu aer gri si-mi intra un nor de praf in gat .....ochii vad stratificari de dorinte si vise si cer senin cu soare printre gene incalcite....strabat cu privirea camera care parca ma inghite de-a dreptul si adrenalina sau ce-o fi ceea ce simt,ma impunge cu dorinte de refulare prin tipete,urlete,spargeri ,distrugeri a ceea ce vad si poate nu exista...m-as baga intr-un ghiveci sa nu ma gasesc caci frica vede raul meu ce sta sa iasa prin poarta de fier forjat,de un verde mucegait..si vreau sa ma intorc in trecut,la stadiul meu de fat si sa strapung peretii pantecelui sa ies afara sa fiu libera...eu insumi..pe cont propriu


acum ,parca pare cam morbid
si totusi .......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu