luni, 10 septembrie 2012

lumina

ma trezesc. adulmec ultima picatura de somn dar trebuie sa ma trezesc…….de-a binelea.

aud o voce. mi-e lene sa o mai ascult iar urechile-mi sunt satule .

ma ridic. vad umbra intunecata a ceva diabolic de suspect, ce, intr-un final, o recunosc.

ma spal. imi limpezesc fata cu apa asta pur clorificata . reactionez. relationez.

socializez. -cu cine? -cu tine……in fiecare dimineata………si te vad in……..imi esti spion….

imi delectez papilele gustative cu ceva acru, putin sarat, dar si un pic dulce cu iz amarui de vorbe alan-dala si plec.

ma imbrac cu mine , deschid calculatorul , imi desfat curiozitatea……curiozitatea-mi piere…..si vad ceva alb in capatul holului.

inchid calculatorul…….albitura din capatul holului ma atrage………eu merg…..eu am plecat……catre lumina……..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu